Jeg er på programmet i høstens International Fundraising Congress i Amsterdam

Da er det offisielt – i denne brosjyren kan du lese at når International Fundraising Congress går av stabelen i Amsterdam i oktober, er jeg en av talerne på programmet:)

IFC er et av de største eventene i verden for profesjonelle fundraisere, med rundt 1.000 deltakere fra over 50 land hvert år. Dette er stedet vi drar for å videreutvikle våre kunnskaper, lære om nye trender innen fundraising, utveksle erfaringer og bygge nettverk. Deltakerne er alt fra ansatte i ulike organisasjoner  som jobber med fundraising (slik jeg gjør i Kreftforeningen) og aktivisme, til byråer og konsulenter som ønsker å kunne mer om fundraising for bedre å kunne bistå sine kunder. Og i år er jeg så heldig å få være en av seks nye speakers, blant de mange erfarne, som skal bidra med å spre denne kunnskapen.

Jeg skal holde 3 sesjoner a 90 minutter hver, på konferansens onsdag, torsdag og fredag. Temaet i min sesjon er:

«Digital fundraising – less magic, more hard work
There’s too much talk about «finding the key to fundraising on facebook». Social media is great for fundraising, it just won’t happen by building the right facebook-app or webcampaign – it will be hard, everyday work. Someone said that everything on the internet is accelerated direct marketing. I’ll focus on how this helps you fundraise in social media.»

Ser frem til å lære bort om digital fundraising:)

Gleder meg til å lære bort om digital fundraising:)

Da jeg var på IFC som deltaker i 2009, fikk jeg høre utrolig inspirerende og tankevekkende foredrag, som langt på vei fikk min interesse for digital fundraising til å skyte ytterligere fart. Jeg er derfor utrolig stolt og ydmyk over å få lov til å være en del av denne gjengen med flinke foredragsholdere.

Jeg anbefaler alle som enten jobber med fundraising, eller som har organisasjoner som driver fundraising som kunder, til å ta en tur til Amsterdam i oktober, for å få en solid dose påfyll om fundraisingens verden fra en lang rekke foredragsholdere.

Har du innspill til temaet jeg skal snakke om?
Jeg tar gjerne i mot tilbakemeldinger, enten i kommentarfeltet, på twitter, eller du kan sende meg en e-post på beate.sorum[alfakrøll]kreftforeningen.no.

Advertisements

Om Beate Sørum

Beate started b.bold in 2014, after having worked for the Norwegian Cancer Society for 6 years. Beate is a strategist with a knack for asking the right questions and piecing the puzzles together. She's a digital fundraiser, with a speciality in interaction design, digital strategy and writing. Beate’s passion in life is a well designed donation forms. She loves finding the right words for good fundraising copy. Beate is known for sharing her knowledge generously, and she’s an internationally acclaimed keynote speaker, who has appeared at conferences large and small all over the world. Beate cares deeply about social justice causes, the fight for diversity and equality - and unlike the other two b.bold-partners, she has no artistic capabilities whatsoever.
Dette innlegget ble publisert i Fundraising, Markedsføring, Sosiale medier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Er du enig? Har du spørsmål? Jeg vil gjerne høre hva DU tenker!

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s